Jag känner mig stark!

Idag känns allt super bra! :)

Har suttit o tittat på hus i K-hamn... hittade ett som jag fastnade för! Mamma o pappa är informerade o ska kolla lite närmare på de! Fatta underbart med ett hus, o så bra för hundarna med en stor trädgård!:) O de roligaste är att jag hade bott 1 500 kr billigare där än vad jag gör nu i min lägenhet, helt sjukt!:) 

Jag har även tittat lite närmare på jobb som jag ska söka, hittade ett på akuten! Ser riktigt nice ut, men annars får man ju ta det man får! Man ska inte klaga, är trots allt färdig syrra om några månader så att få komma ut o jobba kommer bli underbart!:)

Jag sitter o föreberder inför termin 6, samlar allt som vi ska ha denna terminen så man slipper stressa röven av sig de sista månaderna! Det går framåt asså, o de bästa av allt är att det inte känns sådär supertråkigt som det brukar göra att plugga!:)

Ska även upp till studievägledaren i skolan nästa vecka för att kolla upp den vidareutbildningen jag vill gå, hoppas på att man kommer in annars får man jobba ett år som dem vill o sen söka igen!:)

O sen har jag min baby, som jag tycker om något så otroligt mycket! O förhoppningsvis tycker han om mig också! <3

Min dag är alltså väldigt lyckad, hoppas din e de med!:)

Puss o hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0