Jag tappar dem...:S

Mina kilon bara rinner av mig känns det som, asså de är ju det jag vill men nu är jag snart nere på samma vikt som när jag bodde i min etta, o de var lite för smalt! Asså, jag vill vara ungefär som jag är nu, men de e så svårt att stanna på den vikten man vill...!
Har ni något bra tips på hur man kan göra?

Jag har gått ner 14 kg sen i somras... aa jag vet att det låter mkt men jag gick upp otroligt mkt när jag jobbade natten! O bara sen i julas har jag gått ner 5 kg... som ni redan har läst slog ju jag o Susanna vad om att vi inte skulle äta mer godis blablabla.. orkar inte dra allt igen.. Men iaf så är jag så otroligt hård mot mig själv när jag väl har bestämt mig, så jag kan inte unna mig ngt gott alls! Jag är livrädd för att gå upp alla kilona igen...:S

Hur ska jag göra för att våga unna mig? Utan att fastna i "fällan" igen?
Hjälp mig!
.................................................................................................................................................................................................

Ikväll har jag varit en runda hos Susanna, vi gick igenom hennes garderob! Jag hittade så fiiina kläder där, o Susanna tyckte inte om dem så hon gav dem till mig!:) Kan ni fatta...? Jag fick en jätte fin kjol o en grymt snygg tröja från Top shop, så nu är jag lycklig!:)
Tack bejb!
.................................................................................................................................................................................................

I´m feeling happy!:)

Puss o hejs!

Kommentarer
Postat av: susanna

Så lite så :) bättre att du har nytta av dem än att de samlar damm i min garderob :)



bara för att du äter godis en dag varannan vecka så gå du inte upp i vikt, med tanke på hur mycket du kämpar varje dag ändå. du måste unna dig! :)

2009-01-30 @ 10:13:01
URL: http://amorina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0