Leg. Sjuksköterska i K- hamn!:)

Ursäkta för den dåliga uppdateringen!

Men iaf, flyttade hem för nästan två veckor sen, direkt efter examen! På kvällen vart det fest, sjukt kul:) Sen hade jag inte mer än 1 helg ledigt förrän jobbet drog igång, trivs sjukt bra. Jätte trevliga arbetskamrater o allmänt intressant, trodde inte jag skulle trivas så bra som jag gör men det gör jag! Händer saker hela tiden, man lär sig massor! Känns som ett bra första jobb, även att jag har sjukt mkt ansvar som ensam syrra på stället! Men det är kul, ni vet så kul att man inte drar sig för att gå upp ur sängen på mornarna... haha! Det tycker jag om!:) 

I lägenheten trivs jag sjukt bra, är inte riktigt färdig med sovrummet än så tänkte vänta med att slänga upp bilder tills allt e klart!:) Nu får ni ha tålamod, haha!

Men jag är rätt trött nu, tänkte göra en smoothie sen krypa ner i sängen vartefter! Ska försöka uppdatera lite mer nu, kanske, haha, vågar inte lova om jag inte håller det!:P

Sen kan jag ju skriva att jag är sjukt glad över att vara hemma igen hos familj o vänner, känns helt underbart! Saknar dock alla fina vänner i storstaden, men vi ses snart hoppas jag!:)
 
Smoothie var de ja:P
Sov gott!

Puss o hejs!:)

Kommentarer
Postat av: susanna

saknar dig massor flippis! Men snart kommer du/ni hit. Can't wait :) kommer bli så jäkla roligt :)

2009-06-20 @ 21:43:35
URL: http://amorina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0