Det rycker i shoppingfingrarna...

Jaaa, det är sant.. det verkligen rycker! Ni vet som det rycker i benen när man verkligen vill dansa!:) Var riktigt längesen jag shoppade kläder, så imon blir det en runda på stan med Susanna o Sofie för att shoppa loss.. lite!:P Behöver faktiskt lite nya vårkläder.. o det är jag faktiskt värd mitt i allt slit med skolan o praktiken o sånt!:P Man måste få lite lyx här i livet!:)

Har hittat lite godingar som jag är sugen på.. kläder asså:P Haha! Får se vad jag kommer hem med imon, inte allt för mkt hoppas jag för då har jag inga pengar resten av månaden o de hade vart jobbigt!:P

Mamma o Pappa, om ni läser detta så lovar jag att inte shoppa upp alla pengar imon!:) O JA, jag ska köpa mat, ni behöver inte oroa er!:) HAHA!

Innan stan blir de lite plugg med Jennie, finslip på vår c- uppsats! Kommer nog gå snabbt om vi är effektiva, ofta snackar vi bara massa skit, sånt som är roligare än skolan kan man säga!:P Sen blir de lite matshopping med, för nu verkligen ekar det i mitt kylskåp!:) Haha! Sen kanske jag kan slänga upp lite bilden på de som blir inköpt, inte maten alltså utan kläderna!:) För det är nog mer intressant!

Sov gott!

Puss o hejs!:)

Kommentarer
Postat av: susanna

åh snälla snälla snälla lägg upp bilder på maten du köpt ;P hahaha

2009-03-25 @ 09:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0