Friday!:)

Idag har jag varit en runda på stan med Becca, Li och Susanna! De vart fika sen en liten shoppingtur! Alltid trevligt att träffas, var ett grymt bra tag sen jag träffade Becca o hennes lilla sötnos Li!:) Kul med en liten bebis i omgivningen!:)

När jag kom hem somnade jag som en stock, var sjukt trött! O nu ikväll har jag plockat iordning lite, målat naglarna o så.. en kväll för mig själv helt enkelt! Kan vara mysigt ibland!:)

Annars då? Jo, just nu har jag praktik på IVA - intensivvårdsavdelningen här i Norrköping! Riktigt intressant, mkt nytt jämfört med vad man har sysslat med på de andra praktikerna! Det är svårt samtidigt som det är väldigt lärorikt! Ska vara där i 4 veckor, kommer nog bli bra veckor!:) 

Igår var Susanna över o hjälpte mig färga håret, vart guldbrunt denna gången! Klippte mig också, haha! Men blev rätt bra ändå! Har dock inte vant mig riktigt ännu! Bild på frisyren får komma senare!:)

Jag längtar tills imon!:)

Puss o hejs!:)

Kommentarer
Postat av: susanna

Klart jag ställer upp för dig honeypaj. hoppas du åt lite kakor för mig oxå. jag blev jävligt godissugen senare på kvällen sen ;P haha

2009-03-23 @ 15:10:34
URL: http://amorina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0