Grymt längesen nu...

A det är riktigt längesedan jag skrev ngt här nu.. så jag får väl försöka slänga ihop några rader!:)

Helgen i K- hamn var grym! Fick jobb med en grymt bra lön, o några dagar efter att jag kommit tillbaka till Nrkpg igen så köpte jag en lägenhet, i K- hamn asså! Sjukt fin är den, totalrenoverad på sjunde våningen!:) Längtar tills jag flyttar dit! Dagarna hemma var stressiga kan man säga.. man ska hinna träffa så många på så kort tid! På lördagen vart de fest med alla tjejorna, gymt kul var de:)

Bjuder på lite bilder: 




Är det fest så är de!:)

Annars då? Jo, plugget är i full gång! Jag o Jennie vart helt klara med vår c- uppsats idag... får se hur mkt som behöver ändras efter att vår handledare tittat på den bara! Men vi är nöjda iaf, vi är sjukt bra kan man säga!:) Tentan börjar närma sig, blir nervös bara man tänker på det! Jag har iaf all fakta nedskriven nu, så nu är det bara att börja läsa! Nästa vecka börjar jag min praktik på Intensivvårdsavdelningen, vilket jag ser fram emot!:)

För ngn vecka sedan fick jag även reda på att jag var med i slitz, inte bara jag utan 2 kompisar också!:) Haha, sjukt kul! Det hade vi ingen aning om, fick höra de av några vänner! Sprang ner till affären o där var vi, på sidan 27 i de senaste numret från slitz! 

Slänger upp en bild som ser ut nästan likadan som den som är i tidningen:


Susanna, jag o Lina!:)
Kommentaren som stod i tidningen lät så här; varför så glada och varför så nakna?:P Haha!

Fick i måndags reda på att jag ska bli moster!:)  Min syster är gravid och ska ha i augusti, jag misstänkte detta redan i julas, men då avslöjade dem ingenting! Man kan lixom säga att jag avslöjar allt:!:) Haha! Ska bli kul att få en liten goding i familjen iaf... iaf så jag kan passa på att öva tills det är min tur!:P

Ikväll blir de film hos Susanna, alltid nice! O föresten, har ni inte sett twilight så måste ni se den! Sjukt bra!:)

Nä, nu orkar jag inte skriva mer! Detta får räcka ett tag nu! Haha:)
.......................................................................................................................................................................

But is it true that true love never fades away, or that old love never grates?

.......................................................................................................................................................................

Puss o hejs!:)



 

Kommentarer
Postat av: Tess

ja men shit..twilight, aaah ja dör. helt förälskad i edward är jag

2009-03-15 @ 11:42:08
URL: http://dunetess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0