One step closer...

Gaah, har packat massor nu! Det är så tråkigt, men nu är allt snart nerpackat! Imon ska jag fixa allt på vinden innan mamma kommer på kvällen, förhoppningsvis ska Susanna hjälpa mig lite... de e jag glad över:) En annan sak är att man nästan kastar lika mkt som man packar ner, de e ju helt sjukt! Fattar inte hur man kan samla på sig så mkt skit!?! Jag ska aldrig samla på mig så mkt igen, från o med nu ska jag kasta allt som jag inte behöver o som inte är nödvändigt!

Just nu ligger jag o slappar i soffan, riktigt skönt:) Troligtvis sista kvällen jag kan göra de nu innan helgen, för sen kommer de vara fullspäckat tills på mån!:) Kommer visserligen vara roliga grejer som ska hända, äntligen ska man få komma hem o fixa iordning lägenheten!:)

Imon ska jag försöka gå upp tidigt, har dock blivit sjukt dålig på det dem senaste dagarna! Haha, sängen älskar mig o jag älskar den kan man säga!:P På kvällen ska jag hämta mamma o på fre morgon kommer pappa o ska hämta alla möblerna! Sen bär de av HEM, äntligen kan man kalla K-hamn för hem igen:)

Nä, åter till TV:n nu:)

Föresten, helgen var sjukt kul! Haha, jag är glad över att du kom hit o hälsade på bejb! Betydde massor!<3

Puss o hejs!

Kommentarer
Postat av: johanna

Nejdu flippis! Nu är de dags att uppdatera;)

2009-05-27 @ 12:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0