Fina helg!:)

Helgen har varit underbar, har bara myst och hittat på roliga saker! Jobbade hela förra veckan, både i Sölvesborg och i K- hamn, avslutade veckan med natt tors- fre. Åkte ner till D i torsdags kväll i förhoppning om att få träffa honom en stund innan jag skulle börja jobba, men klockan blev mycket så jag var tvungen att åka till jobbet! Missade min baby med 5 min:S Men kom hem tidigt på fredagsmorgonen och fick en fint välkomnande, haha man kan säga att man känner sig rejält omtyckt!:) Vaknade senare på dagen av att D kom hem med frukost på sängen, färska frallor, en rosa ros och ett chokladhjärta!:) Han gör så att jag känner mig som en prinsessa!:) Ljuvligt!

Igår var vi en runda i K-stad och senare på kvällen var vi hos Emanuel, Ansela och Eila och åt lite gott!:) Trevligt de där! Sen vart det mys hemma framför en film, dock somnade D i min famn och sov så gott:P

Idag har vi hunnit fika lite med D´s familj, blev bjudna på kalas nästa helg!:) Pinsamt bara när det är oväntat besök, haha:P Är hemma själv nu, har diskat o fixat lite här hemma o snart kommer D, då ska vi äta, tror de blir chinamat lr ngt liknande!:) Sen ska vi gå ut på en lång promenad, kommer bli sjukt skönt!:) Bara det inte börjar regna:S

Är ledig fram till fredag nu, men man vet ju aldrig om man blir inringd när man är timvikarie som jag! Så man får väl ha telefonen redo:) Imon blir de dock ett besök på ams, fattar inte varför egentligen! Inte så att jag är arbetslös, men dem ville träffa mig personligen så det är väl bara att traska dit! Sen i veckan får jag se vad som händer, om de inte blir jobb så att säga! Får väl städa o fixa lite hemma, har iofs lite andra små saker att syssla med så jag ska nog kunna fördriva tiden!:P Får väl försöka jaga upp några vänner som vill umgås lite, och familjen också! Får väl åka ner till min syster och Ossian o mysa lite, så mysigt med små bebisar! Var ju ett tag sen jag var där nu! Sen måste jag träffa familjen lite med, mamma har ju varit i Rom en vecka! Inte alla som kan leva lyx liv!:)

Tror dock att det blir en resa för mig och D med snart, kommer bli underbart i så fall!:) 

Nu kommer baby!:)

See ya!

Puss o hejs!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej bejbii!

Kul att du får jobba. Jag är lite nervös inför kommande framtid, vill ju inte gå arbetslös efter tre års studier direkt. Skulle jag kunna få numret till chefen för sölvesborgs kommunsköterskor? Kram från Sanna

2009-10-12 @ 18:21:52
URL: http://sabadell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0