178,5

Kom hem från jobbet för ett tag sen, var ute med hundarna en runda o sen åt jag lite. Var galet hungrig, så de satt fint!:)

Idag sov jag fram till jag började nästan, har sedan jobbat resten av kvällen. O nu ska jag snart sova igen... tråkigt. Men bara 1 dag kvar nu sen är jag långledig fre, lör o söndag!:) Åh vad jag har sett fram emot detta, dock kom chefen idag o frågade om jag ville jobba på Fre? Aldrig i hela mitt liv, tänkte jag men sa inte. Utan jag svarade fint, nej tack. Jag har andra planer o vill gärna vara ledig!:) Haha, men hon förstod mig i med att jag har jobbat mer en heltid. Satt o räknade ihop mina timmar till timrapporten idag, 178,5 timmar blev de! Fatta lr, helt sjukt mkt. Inte undra på att man är så galet trött, Januari månad har piskat mig kan man säga. Får väl ta o coola ner lite. Går på ett heltidsvik nu, så ska försöka att inte jobba över för mkt!:)

Sängen nu var de, får väl försöka blogga lite mer under helgen om jag har tid. Har blivit dåligt med uppdateringar under veckan!

Sov sött hörni!:)

Puss o hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0