Mormor 82 år idag!

Idag fyller min mormor 82 år, har varit där ikväll på middag. Kusin Tina var där med, alltid kul att ses. Vi som håller igång släkten kan man säga!:)

Annars har jag jobbat idag, kom inte hem förrän lite efter kl. 5. Alltid när jag ska gå hem så dyker det upp ngt viktigt att göra, känns som att jag aldrig kommer komma hem vid den tiden jag ska sluta. Men men, jag är ju där för patienterna! Imon har jag sovmorgon iaf, ska bli grymt skönt att få sova ut. Slippa gå ut i den stormen som är nu, usch helt galet kallt. Nog för att jag tycker om snön, men nu tycker jag faktiskt att det kan bli vår. Börjar bli trött på det här nu. 

Föresten, jag ska få en student nästa vecka. Känns kul att chefen betror en med en sådan sak. Är ju trots allt bara timvikarie (går på ett vik. nu) plus att jag bara varit färdig sjuksköterska i lite mer än ett halvår. Har iofs fått en del beröm av henne och personalen!:) Ojoj, nu kom det in lite skryt med, haha:) Måste man få göra ibland!:) Ska iaf bli kul att få lära vidare sina kunskaper till en student, man vet ju själv hur mkt handledarna påverkade praktiken. Får hålla tummarna för att jag ska vara en bra handledare!:) 

Nae, helt galet trött nu! Blir till att kolla lite på tv, sen får de faktiskt bli sängen. Måste bara pallra mig ut med hundarna först.

Saknar min baby, men snart e de torsdag!:)

Puss o hejs! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0