Shopping!

Började dagen med ett träningspass, sen vart det en heldag med shopping i K-stad. Hade nog kunnat vara där än, haha!:) Så kul att springa runt o kolla på alla kläder o smycken m.m. Blev en hel del inköpt, hittade riktiga kanonklipp. Billigt o bra för att vara mig iaf!:) Orkar faktiskt inte visa allt jag köpt, inte nu iaf. Får se om jag orkar en annan dag!:P

Både jag o D var helt slut när vi kom hem, vilade en stund i sängen. Sen fick D huvudvärk så jag åkte iväg o hämtade lite god mat, vilken snäll flickvän jag e va?:) Nu har vi slappat i soffan och tittat på tv, får se vad vi gör nu. Kanske blir ngn film lr ngt.

Nae nu ska jag krypa ner hos min fina pojkvän!:)

Puss o hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0