Åh jag blir så arg!

Helt sjukt vad svårt det ska vara att ändra design i sin blogg... jag verkligen hatar dessa jäkla koder! När man väl sitter vid bloggen och vill göra lite fint så är det för krångligt för att förstå.. kanske bara är jag som är trög? Men iaf.. jag tycker det är idiotiskt att man inte kan göra det lite enklare! Så normala människor och inte bara datasnillen ska kunna förstå.

Men iaf... finns det ngn snäll människa som kan hjälpa mig med min bloggdesign? Lr ngn som vet ngn som kan hjälpa mig?:) Jag menar bilden jag har på bloggen är typ 2 år gammal.. ser absolut inte ut så längre! Gaaah! Hjälp mig!:) Kan ju faktiskt inte ha en svart/vit blogg, måste ha lite färg med ju!:)

Så, nu har jag avreagerat mig lite!:) Lägger ner bloggen för ikväll nu, och spenderar tiden som återstår med min fina pojkvän!<3

Puss o hejs!


Kommentarer
Postat av: susanna

åh flippis! skönt o se att du är med i bloggandet igen. saknar dig vännen. åker på måndag, fatta så nervös jag äääär!!

2010-01-25 @ 19:59:49
URL: http://amorina.blogg.se/
Postat av: susanna

kolla vad jag hittade till dig ;)



http://designbloggar.blogg.se/category/gratis-bloggar.html



där får du alla koder som krävs, plus en liten hjälp för hur du sätter in koderna. det är färdiga designer som är fria att användas, så välj den du tycker är snyggast ;) gooodie goodie :)

2010-01-27 @ 09:45:38
URL: http://amorina.blogg.se/
Postat av: FlippisS

Tack babe:) Ska kolla närmare på de ikväll, nu blir de powernap som sagt:) Puss!

2010-01-27 @ 16:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0