Hemma igen ännu en gång:)

De vart fest, men inte en långvarig sådan! Kom ner till hotellet i Olofström vid 22:00 tiden, vid 23:00 tiden blev alla utslängda, HAHA. Man kan säga att små byar inte kan hantera fester!:) Polisen kom med, ojoj:)

Nu e vi hemma iaf, har busat lite framför kameran! Sjukt roliga grejer på denna web camen ju!:P Delar med mig av lite bilder!:)

Så här såg jag ut ikväll!:)


Så här fina e vi!:)


Så här kul kan man ha...





Nu ska vi mysa i soffan framför en skräckfilm!:)



Fin e han min man!:)



By the way... innan jag stänger av för kvällen! Vi hade en diskussion här alldeles nyss, jag tror ju absolut att jag har störst muskler! Tvingade Daniel att ta en bild med mig för att bevisa att jag hade rätt, så kära läsare håll nu med mig o säg att jag har störst muskler!:)

Bildbevis!;)


Haha, tror att nivån för mogenhet här hemma ikväll är sjukt låg! Men hoppas ni har fått skratta lite iaf, för de har vi gjort!:) Bjuder på denna kan man säga!:)

Ha en fortsatt underbar kväll för det ska vi ha!:)

Puss o hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0