Kroppsförändring:)

Har tränat i ca 2 mån snart, o det börjar redan märkas på kroppen! Har tappat några kilon, dock inte bara av träningen! Har ändrat en hel del i kosten också. Jag har ju märkt det lite själv, men igår sa D det också, känns skönt att han med ser det.

Nu får vi hoppas att träningen fortsätter ge resultat. Jag vill absolut inte låta som en sådan person som tror att man ska se jätte stor skillnad på kroppen så snabbt, men gör man en drastisk förändring så märks de ju rätt snabbt. Inte så att jag har börjat få värsta musklerna lr så, men jag har börjat öka på vikterna lite! Känns bra, för innan kändes jag som värsta klenisen om man jämför med alla muskelknuttar på gymmet! Är iofs fortfarande klen, men inte lika klen som innan!;) Hoppas bara man fortsätter så här nu, känner jag mig själv kommer jag säkert tröttna på det snart, men vi håller tummarna för att jag inte gör de!

Nä upp o jobba snart, kanske kan vara smart att försöka sova lite då!

Puss o hejs!:)


Kommentarer
Postat av: susanna

Härligt filippa! Rätta takter det. synd att du inte är i närheten o kan rubba av lite på mig ;P skulle jag behöva haha! :P

2010-01-27 @ 09:13:07
URL: http://amorina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0