Seg, trött & lat...

Usch, galet seg ikväll! Tror de e vädret som påverkar en... snart kommer iaf mamma o ska lämna en del saker! Skönt, då slipper jag åka iväg ikväll!:)

Tror inte tröttheten bara beror på vädret. Fick ont av mina gallstenar igår på jobbet så fick ta medicin som mina kollegor tvingade i mig, vill egentligen inte äta medicin! Tror inte på sånt skit, haha bra sagt av en sjuksköterska va?;) Den medicinen gör att man blir trött och så. Men men, får hoppas på att det blir en operation snart, eller hoppas o hoppas, men det är ju ohållbart att gå runt med ont i magen emellanåt! Speciellt nu när jag jobbar så mycket. När jag var hos läkaren sa han att jag var för ung plus att jag bara hade haft ett riktigt anfall som anledning till att inte operera mig. Men nu ska jag snart ha en telefontid med honom, så får väl säga som det är då! Spelar lixom ingen roll vad jag äter, anfallen kommer precis när dem känner för de!:/

Biggest looser slutade nyss, tycker de e rätt inspirerande faktiskt. Dem är ju galet duktiga och fokuserade... men vad ska jag hitta på nu då? Får väl se vad kvällen har att bjuda på!:)

Puss o hejs! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0