Snökaos!

Allvarligt, det är värsta stormen ute! Det blåser, snöar o e helt galet kallt ute. Usch! Bor ju på sjunde våningen för er som inte visste de, o jag ser knappt ner till marken!

Iaf... e precis hemkommen från jobbet nu! Sladdade in till stan o gick sedan hem från jobbet i all snö! Var ute med hundarna också, som bokstavligt talat nästan blåste iväg, HAHA:) Mina söta små underbaringar! Snö upp till huvudet med!:) 

Nu blir det nog en vända i sovrummet, trött som tusan! Så de får bli en powernap, resten av kvällen kommer nog spenderas hemma! Hade en del planer men avbokar nog dem, vill inte ge mig ut i detta kaoset!:)

Hörs sen mina damer och herrar!:)

Kanske har fått tillbaka min blogglust iaf? Blivit några inlägg de senaste dagarna ju!:)

Puss o hejs!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0