Soffläge ikväll:)

E hos D i Olofström nu, körde hit efter jobbet! Somnade sedan i sängen o vaknade av att D kom o kröp ner, mysigt:) Skulle egentligen ha tränat, men vi är båda galet trötta efter dagens jobb! Så istället ska vi kolla på film, D är o handlar nu så sitter o väntar på att han ska komma hem! Vill kolla på filmen så snart som möjligt, ska ju upp tidigt imon bitti igen o jobba! Men sen e jag ledig i helgen:)

Idag när jag kom hem hade de trillat in ett brev från CSN, de räckte att jag såg detta brevet för att få ångest. Tog ju studielån under utbildningen o nu ska jag börja betala tillbaka, typ 2000 kr var tredje månad! Känns som en jäkla massa pengar! Men som jag sa igår, bara att betala...

Föresten, vad tycker ni om min nya design?:) Fin va, har hållt på att greja med den sedan igår kväll! Fick hjälp av Susanna, men den jag har nu har jag lyckats lägga in själv av en gratis stilmall! Haha, nöjd nu!:)

Ska man börja blogga aktivt igen får man ju göra om designen lite med så man trivs med utseendet!:)

Bla bla bla... jag har absolut inget intressant att dela med mig av idag! Så tror jag lägger ner detta nu, hörs en annan dag!:) Nu soffläge som sagt...!

Puss o hejs!

 


Kommentarer
Postat av: Linda

Känner igen ångesten över CSNbrevet innanför dörren.. fick oxå ett häromdagen.. härligt att du är färdig nu iaf, finns de nårra jobb till dej hemma i stan?

Kram Linda

2010-01-28 @ 22:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0