Tjooo!:)

Längesedan sist, har inte haft tid lr vad man ska säga:)

Jobbar som vanligt. Min man är fortfarande underbar, hade 9 mån i lördags!:) I söndags hade jag namnsdag, för alla er som hade glömt eller missat de:P

Har köpt ny bil, snyggaste bilen ever. Nu ska den bara hålla med!:) Tittat på ett fint hus har vi, dock lite dyrt. Men gud vad fint. Oh vilket läge!

Doktorn från kirurgen har ringt, det blir operation i sommar någon gång verkar det som:/

Nya schemat för sommaren kom idag, det sög. Har semester 2 veckor, o så har dem bokat in mig på lång helg precis innan! Fuck.

Annars är jag fortfarande strålande vacker, gymmet går som en smack. Saknar dock allt godis. Men chokladpudding är gott!:) Håret har blivit långt, och fortfarande brunt!

Saknar min lilla systerson, tycker dem bor för långt borta. Ossian - finaste bebisen!:)

Mamma fyllde 50 år för några dagar sedan. Grattis lilla mamma!:)

Nu tycker jag det kan bli torsdag, saknaden efter Daniel är stor i veckorna!<3

Förra veckan var Johanna hemma, avgudar den damen! Finfin humor har vi!:)

Susanna flyttar hem till Helsingborg i sommar, kan inte sluta längta tills vi ses o få busa av oss igen. Alldeles för längesedan nu! 

Alla andra fina vänner, fan jag erkänner att jag är dålig på att höra av mig. Trodde inte man skulle vara så här trött av att jobba heltid. Saknar er.

Kul med ett punkt inlägg. Uppdaterat er bra tycker jag!:)




Finaste Ossian!:)

Pusss o hejs!


Kommentarer
Postat av: susanna

Jag längtar också, som fan :D ska bli härligt att ha "nära" till varandra igen haha :) närmre än nu iaf :)

2010-05-04 @ 20:44:03
URL: http://amorina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0