Fars dag!

Idag e de fars dag, måste ringa pappsen o säga grattis;) Han e verkligen världens bästa pappa;) Älskar dig!  Tråkigt att man e så långt hemifrån, de känns som en evighet sen man träffade alla! Familj o vänner!=( Men i jul ska vi hem så då får vi träffa alla igen:)

Var hos veterinären i onsdags med hundarna, skulle göra ultraljud på jossan för att se om hon var gravid. kom in i rummet, lyfte upp josefin på bordet sen plockade han fram apparaten o släckte lyset! O direkt sa han där är en valp, o gud vilken känsla det var! Efter ett tag sa han där är en till o där är en till, haha 3 valpar minst kom han fram till! Så vi ska få små bebisar i början av januari!:) Så nu e de förberedelser som gäller så man är beredd när dom väl kommer!;)

Helgen har varit sjukt mysig, även om vi inte har gjort så mkt så trivs vi ändå så sjukt bra tillsammans. Fatta att när man har pluggat tillsammans, städat o tränat o att man ändå kan säga att helgen har varit sjuk mysig då har man det bra asså!:)

Imon e de tenta, gah läkemedelsräkning som sagt! Kan inte säga att jag ser fram emot den precis! Önska mig lycka till!;) Men en positiv sak e att jag fick godkänt på praktiken;)

Så för att sammanfatta det hela så är jag sjukt lycklig nu iaf;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0