Bloggpaus?

Helt sjukt va dålig jag har varit på att uppdatera bloggen... blir så när man jobbar typ hela tin! Men nu e se snart slut på slitet, har bara 5 nätter kvar sen e jag ledig lite innan skolan börjar:) ska bli så skönt!

Har inte skrivit något alls om vad jag har gjort i sommar, men vi har varit i K-hamn, vart på bröllop, festat, solat o badat o pappa o dom kommer nog nu i veckan. Ska uppdatera lite mer noggrant sen när jag har tid, ska nämligen till jobbet snart igen...

Sen tröttnade jag starkt på det här med bloggen när jag inte kunde lägga upp några bilder längre, ska testa nu igen...

Nej, de gick inte nu heller! Fuck this shit...

Puss o hejs!


Kommentarer
Postat av: Therése

skaffa wordpress! riktigt bra blogg som jag ialla fall är super nöjd med.

2008-08-04 @ 23:20:43
URL: http://hesan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0