Ledig:)

Hade min sista natt på jobbet igår, rikitgt skönt faktiskt! Så man hinner vila upp sig inför skolan! Men va konstigt det känns att man ska vara ledig i två veckor nu, inget jobb att passa... men trivdes verkligen skit bra där. Riktigt bra personal, fick choklad och ett fint kort när jag sluta! Är så kul när man känner sig uppskattad:) Får se när dom ringer in mig igen:P

Vaknade vid 7 imorse, vilket absolut inte är likt mig... så det fick bli en lång morgonpromenad med hundarna! Riktigt gött faktiskt, sjukt fint väder var det... man får vara glad så länge det varar för snart börjar det väl regna igen, haha, positiva jag:)

Det enda negativa med jobbet har varit att jag har ätit som en flodhäst så när jag ställer mig på vågen får jag värsta ångesten, så jag lovade mig själv att när jag slutat så ska det bli skärpning. Idag är alltså första dagen på min nya livsstil, haha hur länge man nu håller den. Men jag ska försöka så gott jag kan, vågar inte ens prova mina jeans.. usch!  Håll tummarna för mig så håller jag er uppdaterade om hur det går!:)

Puss o hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0