Underbara morgon!:)

Var uppe med tuppen idag, vaknade klockan 06. Drog på mig kläderna och gick ut på en lång skön promenad med hundarna, solen är faktiskt framme! Har precis kommit hem nu, tänkte äta lite frukost snart! Får väl väcka christian med, han ska ju till jobbet vid 8. Så det blir en till dag för mig själv, tråkigt...  

Igår städade vi hela lägenheten, men måste nog fixa idag igen... blir så smutsigt när det är vått ute med hundarna o allt! Men de går snabbt:) Kollade på film igår kväll, så skönt att bara ligga o slappa i soffan:)  Men gud va godissugen jag var, fy va jobbigt... men nej jag ska inte:) Gäller att bara komma över det första stadiet, sen rullar det bara på!

Ska man göra idag då? Städa lite som sagt, sen kanske man ska plugga lite inför skolstarten! Måste även ner till stan då mina små busiga valpar har bitit sönder mitt täcke så det ligger dun i hela sovrummet, haha:) Ska även inhandla lite nyttigheter, som man kan tugga på:P

Vad ska ni göra idag?

Puss o hejs!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Saknar dig! När ska vi hälsa på varandra? =)

2008-08-13 @ 09:21:13
URL: http://sabadell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0