Brown head;)

Nu e de gjort, nu e jag brunett igen;) Fast inte lika mörkt som innan dock;) Men nöjd e jag! Walle är o spelar poker med grabbarna ikväll så jag e ensam med alla hundarna!
Satt o kollade på melodifestivalen nyss, men gud asså de var ju inte alls de som jag hade hoppats på som gick vidare, fattar inte vad de e för folk som ringer o röstar, visst Amy va ju ok men ändå!?! O gubben då? Haha;)

A de va så tråkigt att jag med mina ideer klippte lugg, men va fan de vart ju fint de med;) Bara de att jag kommer ha den uppe varje dag ändå, de e ju jobbigt med lugg när de blåser o så;) O undrar vad walle säger när han kommer hem? Lr jag lär ju få hämta honom, dom skulle ju festa till att lite till pokern!;)
Bilder på de nya påhitten kommer snart!;P

Puss o hej!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0