Sexologi, K-hamn & T4

Var ett riktigt bra tag sen jag skrev här, har bara inte tagit mig den tiden;) Avslutade vår sexologi kurs i fredags, synd asså för det var nog något av de roligaste jag har läst om under denna utbildningen. Det e inte varje dag man pratar sex på basgrupperna;) Haha,

Åkte hem till K-hamn i fredags mitt i stormen, men de gick bra;) Fast både jag o älsklingen var lite nervösa för de va inte lite de blåste. Väl hemma var det fullt upp, kom hem sent men åkte ut till pappa o dom för att visa valparna o mysa lite. Sen vart de bara att kasta sig i sängen för anledningen till att vi åkte hem var att mormor fyllde 80 år;) Så hela lördagen var det mingel med gamlingarna, haha! Sen på kvällen var det mer för familjen o de va gött, vi"undomar" sågs innan festen o förfestade lite, så de vart inte så nyktert;) Men roligt hade vi! På söndagen hann vi inte mer än vakna (kändes de som) förrän vi kastade oss i bilen för hemfärd. Men de gick bra, vara bara en del träd som hade vält. Inte lika illa som den förra stormen asså!

Igår var det upprop för T4, o nu har vi dragit igång för fullt igen! Föreläsningar o basgrupp precis som innan! Håller på o läsa gynekologi nu, intressant faktiskt! Mycket man inte visste om, man tror man känner sig kropp väl, men nu förstår man annat!;) Kom i en skit bra basgrupp med, de tackar vi för;)

Nä tv nu, o lite träning på träningsmaskinen som vi har köpt!;) Haha, men de e verkligen hur bra som helst, o billig va den med;)

Föresten vi ska behålla alla hundarna, jag o walle kom på att vi inte klarar av att sälja nån;)

Puss o hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0