Jul o Nyår;)

Kom hem sent igår kväll från K-hamn. Har varit hemma i över en vecka o de har varit helt underbart!;)
Har fått massa fina julklappar o de har varit så mysigt, men stressigt! Känns som man har försökt träffa så många som möjligt på den korta tiden;) O vi har hunnit med en hel del faktiskt;)

Fick fira jul tre gånger i år igen, grymt mysigt iaf! O bebisarna bara växer och växer, nu har dom lärt sig gå så dom e så söta;)
image14

O förra veckan kom tentaresultaten upp, jag klarade den;) Ett stort G stod det, kan nog inte förklara hur underbart det känns!

Det gjorde veckan ännu bättre;) Sen vart det nyår, o efter mkt om och men så vart vi kvar i K-hamn som visade sig bli skit kul!;) Först var det middag sen vart det fest;) Trevligt trevligt! Har varit så underbart att få träffa alla, man saknar alla så mkt när man e här uppe! Men nu e de inte långt kvar tills vi flyttar hem!;) Måste bara gå klart min utbildning först, men de går fort! Jag fattar inte vart tiden tar vägen, detta året har gått så sjuukt fort?

Har tagit grymt många bilder men kan ju inte lägga upp alla. Här är iaf en på mig på nyår;)
image16

Nä, tv nu!

Puss o hejs!;)

Kommentarer
Postat av: Walle

Ja , jag va också där!

2008-01-02 @ 20:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0