Sex...:)

stycken hundar har vi numera:) Fick valpar förra veckan, två små flickor kom det:) Dom e så otroligt små, mycket mindre än dom första valparna! Helt sjukt söta, förlossningen gick jätte bra! Josefin var jätte duktig!

På midsommar var vi i K-hamn i vår sommarstuga! Hur mysigt som helst, syrran o sen några andra var också där. Vi lekte lekar och åt gott hela tiden:P Sjukt roligt asså!  Sen igår firade vi min födelsedag med hela släkten, fick välbehövliga pengar!:) Så kul att träffa alla igen, saknar min familj sjukt mkt! Ska bli så underbart att flytta hem om ett år!:)

Har ätit så mkt att jag har ångest nu, känns som jag har gått upp 10 kg elller nått! Ser ut som en ballong, haha:) Så nu blir det hårdbantning!:) Men kommer gå ner nu i sommar när jag jobbar natten, för då äter man typ inget!

Jobb, ja imon går jag på mitt första pass sen är det full rulle hela sommaren! Men de blir fin fina pengar av det kan jag lova, o ska detta skitvädret hålla i sig så kan man lika gärna jobba!

Nä, om man skulle ställa sig på träningsmaskinen en stund innan man däckar!:)

Puss o hejs!


Kommentarer
Postat av: Susanna

herregud, ännu mera hundar :) visste inte ens att Josefine va med valpar igen ;P Hoppas du har en bra sommar trots det dåliga vädret. take care. puss

2008-06-24 @ 10:04:37
URL: http://amorina.blogg.se/
Postat av: Sanna

Grattis till de nya bebisarna! :)

2008-06-28 @ 11:14:21
URL: http://sabadell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0