Plugg vecka!

Har varit ganska mycket denna veckan, känns som man bara har pluggat, vart i skolan, sovit o ätit!:) Men mycket har vart kul, håller på mkt med akut omhändertagande och sjukvårds HLR, vilket jag tycker är superspännande! Typ ända gången jag e seriös, haha nej så illa e de inte!;)

Sista dagen i skolan imon på 7 veckor, ganska skönt men känns ändå konstigt! Har ju typ tenta direkt när vi kommer tillbaka o sen e de sommarlov! Men när ska man hinna plugga under praktiken? Hoppas jag får mitt schema snart iaf, så jag vet hur mkt jag kommer jobba!

Skulle egentligen åkt till k-hamn i helgen med blev inte så nu pga det jäkla ovädret som ska komma i helgen! O palla de då? Men idag har Sofie kommit hem från Norge så de blir att umgås med henne istället:) Fest på lördag är redan inbokat:) Var ett jäkla bra tag sen vi festa nu asså, så nu e de dags!:)

Nä lite plugg inför morgondagen, kanske OC, sen sova:)
 
Puss o hejs!

Kommentarer
Postat av: Ferhat

Go natt :D

Hoppas du sover gott inatt :)

2008-03-19 @ 23:43:53
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0