Slappis Fredag!:)

Sov grymt länge idag, vaknade när mamma ringde vid kvart i två! Men de behövde vi kan jag lova, både jag o älsk va helt slut!:) Efter det har vi bara slappat framför tv:n, lagat mat o städat lite! Sofie var förbi en stund o snacka lite skit!:) Snackade lite om morgondagen också, för då e de party:) Va grymt längesen nu kan jag lova!

Ska nog upp på stan en runda imon också, se om jag hittar någon fin party outfit:) Kanske köpa lite vin också!:) Va iofs på stan igår men hade ingen motivation till att prova kläder då:) Haha! Va hos erika igår kväll med sofie o jessica, trevligt trevligt, dom drack vin men jag körde! Känner man sig vuxen då lr?:)
Får ta igen det imon känner jag:)

Varför är de aldrig nått bra på tv på fredagskvällarna? Alla behöver ju inte vara ute o festa bara för att de e fredag?:) Kollade let´s dance innan sen OC, men de va sista avsnittet:( Tror jag ska börja kolla one tree hill istället, men e de lika bra som OC?

Puss o hejs!


Kommentarer
Postat av: Karolina

One Tree Hill är BÄTTRE än O.C :P

2008-03-24 @ 20:01:11
URL: http://klindgren.blogg.se
Postat av: susanna

Precis som Karolina skriver så är One Tree Hill mycket bättre än OC. :)

2008-03-24 @ 21:12:59
URL: http://amorina.blogg.se
Postat av: Anonym

nej oc ä bättre

2008-04-05 @ 18:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0