Tentaplugg!

Just nu e de bara tentaplugg som gäller! Känns som jag pluggar hela tin men ändå känns det som att ingenting fastnar riktigt, jag tappar liksom motivationen rejält! Jag vill bara ha sommar nu!:) Köpte en rejäl godispåse igår, tycker faktiskt att jag förtjänar det nu!:) Klarar man inte tentan på tisdag så blir det en omtenta i augusti! Jobbigt men sant, fast håll tummarna för mig jag hoppas verkligen att jag fixar den! Trots att man inte fattar upplägget, för våra lärare kunde inte ge oss muntlig information!

Förra helgen var vi i K-hamn! Helgen var helt underbar! Fick träffa hela familjen o alla vännerna! Kan inte bli bättre!
Men hur kan en underbar helg gå till en helg full med plugg o tråk? Visserligen är det ganska mysigt att äta godis o ligga i soffan med christian som jag tvingar förhöra mig:) Haha!

Bilder från festen förra helgen!
image42
Några av tjejerna samlade:)

image43 
Jag och älskling!

image44
Inte den porrigaste bilden på mig asså:) Alltid samma pose med, haha!

image45
Avslutade kvällen med att ramla rejält!:) Haha så går det när man dricker shots i stora mängder! Men kul hade jag iaf, var så längesen jag festade i K-hamn! Har verkligen saknat alla där nere!

Nä, hitta på nått skoj nu sen tillbaka till böckerna igen! Ikväll e de ju eurovision song contest med, o de får inte missas! Undrar om perelli tar hem det?:)

Puss o hejs!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Snygga bilder bejbie ;) Kul hade vi iallafall. Hoppas på repriser i sommar! Kramisar

2008-05-25 @ 16:52:49
URL: http://sabadell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0