Smal-jeans!

Höll nästan på o glömma min stora lycka:) Haha! Jaa, ni vet hur tjejer är. Man vet aldrig vad man ska ha på sig.. står alltid minst en kvart o velar om vilka kläder man ska ha! I vilket fall så började jag rota i garderoben i morse och hittade mina smal- jeans! Ni vet dem jeansen man sparar i fall man någon gång skulle bli så smal igen?:) Iaf så tänkte jag prova lyckan och tog på mig jeansen, och dem passade som en smäck! Vilken lycka, haha! Jag ringer Fi direkt och skriker ut min lycka, gud vad hela min dag gjordes i det ögonblicket!:) Man kanske skulle prova dem andra smal-jeansen man har undangömda också? Så kanske dagen kan bli ännu bättre:)

Puss hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0