Vet ni vad jag har gjort hela dagen...?

Jo, jag har städat, fattar ni jag har STÄDAT hela dagen.. o de är inte likt mig! Men fy, måste man så måste man!:) Nu är de riktigt rent o fint här, skulle till o med släppa in oväntat besök nu o de händer inte ofta, så är nu sugna är de bara att ringa på dörren, jag lovar att jag öppnar!:)

Nu har jag precis lagat lite mat, super gott! Har visst glömt bort att äta under dagen!:S Snart ska jag slänga mig under täcket i soffan o titta på melodifestivalen, såå skönt o bara slappa ska de bli!:) Men kommer säkert blir rastlös framåt 10- tiden, men de problemet får vi lösa då!:)

Här ska jag spendera min kväll:



Ha en mysig kväll allihopa!:)

Puss o hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0