Hemma hos baby!:)

Nu är jag äntligen hos baby igen, veckorna går rätt snabbt ändå! Skönt de!:) Jobbade över idag som vanligt, blev mkt i med att jag är långledig hela helgen och var tvungen att fixa allt redan idag då. Nog om jobb, nu ska jag njuta heeela helgen!:)

Imon bitti blir de träning, sen ska vi nog åka iväg någonstans o shoppa lr nått! Får se vart vi hamnar!:) Kul ska de bli iaf. Har kollat på lite grejer som jag är sugen på.

Nu är baby iväg o handlar, orkade inte följa med så jag stannade hemma o bloggade lite istället!:) Ikväll får jag väl stänga av datorn så vi kan mysa. Barnfria ikväll ju!;)

Hörde en rolig sak på radion idag när jag var på väg hem, asså egentligen var de inte kul men när dem pratar o man inte ser dem kan man ju misstolka saker!:) Iaf pratade tjejen om att killen skulle ta upp en måttstock ur fickan, hon kollade på när han tog upp den. Sen mätte dem, o de var 37,5 cm. Oj vad stor den var tänkte jag, HAHA. Ne vars, dem mätte snön på ett tak! Bara jag som misstolkar sånt tror jag, men ett leende på läpparna fick jag allt!:)

Jag e galet hungrig, nu får han komma hem så vi kan äta!:)

Ha en bra kväll!

Puss o hejs!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0