Vichyvatten?

Föresten, vad är grejen med vichyvatten, kolsyrat vatten eller bubbelvatten? Kalla det var ni vill, men det är fan galet äckligt. Var törstig ikväll på jobbet o fick vichyvatten (det fanns ingen lightläsk), och jag insåg då igen att jag absolut inte tycker om detta. Fattar ju att det ska vara ett nyttigare alternativ till läsk, men läsk dricker man väl för att det ska vara gott? Man kan väl ändå inte tycka att vichyvatten är godare än läsk? Nej tacka vet jag cola zero eller pepsi max!:) Har druckit det för jämnan o inte blivit dålig av alla tillsatts ämnena! O oftast dricker man ju läsk på helgerna, så varför inte unna sig läsk då istället för vichyvatten? Dock måste jag tillägga, sjuksköterska som jag är:P Vichyvatten är bra mot svampinfektioner i munnen, haha! Lite omvårdnads tips kan ju inte vara fel!:)

Onördigt inlägg kanske, haha! Måste ju dela med mig av mina tankar!;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0