Upptagen?

Hela dagen igår hade jag verkligen fullt upp, började dagen med att stiga upp kl. 05:00. Satte mig sen i en iskall bil o körde till jobbet där jag var största delen av dagen! Hade mycket att göra nu innan helgen, så lite stressigt var det. Innan hemdags träffades vi sköterskor o käkade en sen lunch på Thai restaurangen i K-hamn! Riktigt trevligt faktiskt, det borde vi göra oftare! Känns som att man uppskattar jobbet mer då.

Sen var de full fart till Olofström, byta om o sen gymmet. Gick bra igår, körde lite nya övningar så träningsvärken borde komma som ett brev på posten!;) Haha! Stressade hem igen o duschade sen vart de K-hamn, var nämligen hembjudna till Pappa o Annica på tacos. Lina, Mattias o Ossian var också där, så vi hade en riktigt mysig familjekväll! God mat, mycket prat, mys o lite dans:P Var tvungen att kolla om jag kom ihåg hur man buggade, var ju ett tag sedan jag slutade träna det. Men det gick!:) Hem kom vi kl. 01:00. Intog sängen direkt, var helt galet trötta då. Vaknade för en stund sedan pigg och glad, måste ha sovit som en princessa!:) Nu har vi precis ätit frukost, dags för duschen för snart e de dags att dra igång med planerna för denna dagen! Ganska uppbokade idag med.

Dags att ta tag i denna dagen nu mina kära läsare!

Hörs sen!

Puss o hejs! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0